Klik bovenaan op de knop 'Open een Ticket'.
Kies de juiste afdeling.
Voor alle vragen over domeinen, webhosting, control panels, E-mail en dergelijke kies je best Technische Support.
Voor vragen over facturen, hernieuwingen kies je voor Boekhouding.
Alle vragen over nieuwe hosting, domeinen of updates van bestaande abonnementen kies je Sales.
Klik dan op Volgende.
Vul in dit scherm volgende gegevens in :
- Uw volledige naam
- Uw E-mail adres (belangrijk - op dit adres krijgt u de relevante informatie over uw ticket)
- Prioriteit (hoe belangrijk is het probleem)
- Het onderwerp van het probleem
- De eventuele boodschap
- een eventuele attachment (bvb een screenshot of de tekst van een foutboodschap)
Klik dan op verder.
Het ticket is aangemaakt en de helpdesk werd verwittigd. U krijgt deze bevestiging op uw scherm :
Ter bevestiging krijg je een E-mail met het ticket-ID en ook de url om in te loggen op onze helpdesk.
Er is een aparte mail gestuurd met je login en een wachtwoord. Zie artikel in de Kennis Databank over 'inloggen op de helpdesk'`